Latest Jobs 2022

Punjab Food Authority Jobs 2022 Advertisement

پنجاب فوڈ اتھارٹی ایک خود مختار سرکاری اتھارٹی ہے جو پنجاب، پاکستان میں خوراک اور تجارت کے تحفظ، معیار اور معیارات کی ذمہ دار ہے۔ اس کا صدر دفتر لاہور میں ہے۔ پی ایف اے کا قیام 2013 میں فوڈ اتھارٹی قانون (ترمیمی) آرڈیننس، 2013 کے ذریعے پنجاب صوبائی اسمبلی کے ذریعے نافذ کیا گیا تھا۔ پی ایف اے آرڈیننس نے پی ایف اے ایکٹ 2006 کو منسوخ کر دیا اور پنجاب فوڈ اتھارٹی جاب رولز 2006 کو منسوخ کر دیا۔

پنجاب فوڈ اتھارٹی (PFA) ایک خود مختار سرکاری ادارہ ہے جس کا صدر دفتر لاہور میں ہے۔ اس کا بنیادی کام اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ فوڈ سروسز کا شعبہ خوراک کی حفاظت اور حفظان صحت کے حکومتی معیارات پر پورا اترتا ہے۔ خوراک کی حفاظت کے معیارات کی منصوبہ بندی، ترقی، نگرانی اور نفاذ PFA کی ذمہ داری ہے۔ یہ اس سائٹ کو برقرار رکھتا ہے جس میں فوڈ سیفٹی کے مختلف اقدامات اور پنجاب میں اتھارٹی کی طرف سے کیے گئے اقدامات کے بارے میں معلومات موجود ہیں۔

PFA پاکستان میں حکومت پنجاب کی خوراک کے قانون نافذ کرنے والا ادارہ ہے۔ ایجنسی کی بنیاد 2013 میں پنجاب فوڈ اتھارٹی ایکٹ 2013 کے ذریعے رکھی گئی تھی، جس کے ذریعے صوبے بھر میں شہریوں کے لیے صحت مند خوراک کے ماحول کو یقینی بنانے کے لیے صوبائی اسمبلی نے قانون سازی کی تھی۔

PFA کو PFA ایکٹ 2016 (XXVII of 2016) کے ذریعے قائم کیا گیا ہے تاکہ شہریوں کو غیر صحت بخش اور مضر صحت کھانے/مشروبات کی کھپت سے بچایا جا سکے اور پنجاب میں فروخت ہونے والی کھانے پینے کی اشیاء کے معیار کو کنٹرول کیا جا سکے۔ پی ایف اے اپنے پانچ ونگز یعنی فوڈ سیفٹی ونگ، لائسنسنگ اور رجسٹریشن ونگ، فوڈ ٹیسٹنگ ونگ، پبلک کمپلینٹ سیل، اور مانیٹرنگ سیل کے ذریعے اپنا کام چلاتا ہے۔

پی ایف اے حکومت پنجاب، پاکستان کا ایک محکمہ ہے۔ اسے سال 2012 میں صوبے میں عوامی مفادات کے تحفظ کے لیے بنایا گیا تھا تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جا سکے کہ خوراک محفوظ، صحت بخش، حفظان صحت اور حقیقی ہے، اور صارفین کو معیاری کھانے کی مصنوعات کی شناخت کے بارے میں آگاہی فراہم کرنا ہے۔ پی ایف اے ایک خود مختار ادارہ ہے اور براہ راست وزیراعلیٰ پنجاب کو رپورٹ کرتا ہے۔ یہ صوبے میں کسی دوسرے سرکاری محکمے یا ایجنسی کے انتظامی کنٹرول میں نہیں ہے۔

پی ایف اے حکومت پنجاب، پاکستان کا ایک محکمہ ہے۔ یہ 2014 میں قائم کیا گیا تھا۔ PFA صوبہ پنجاب میں PFA ایکٹ 2013 کے نفاذ کا ذمہ دار ہے۔ ڈاکٹر محمد اشرف طاہر PFA کے موجودہ ڈائریکٹر جنرل ہیں۔ 2016 میں ڈاکٹر محمد اشرف طاہر کو ڈائریکٹر جنرل پی ایف اے مقرر کیا گیا۔

آپ فی الحال لاہور، پاکستان میں پنجاب فوڈ اتھارٹی کی نوکریاں تلاش کر رہے ہیں۔ یہاں آپ پاکستان میں PFA کی تمام تازہ ترین نوکریاں تلاش کر سکتے ہیں۔

آسامیاں/ آسامیاں

  • نیوٹریشن ٹرینی آفیسر NTO
  • پبلک ریلیشنز ٹرینی آفیسر PRTO

اہلیت کی شرائط

  • کسی بھی حوالے سے مکمل یا مقررہ تاریخ کے بعد موصول ہونے والی درخواستوں پر غور نہیں کیا جائے گا۔
  • امیدواروں کو انٹرویو کے وقت تمام اصل دستاویزات پیش کرنے کی ضرورت ہوگی PFA کو کسی بھی وقت بھرتی کے پورے عمل کو منسوخ کرنے کا حق حاصل ہے۔
    بغیر کوئی وجہ بتائے اسٹیج۔
  • انٹرویو کے انتخاب کے عمل کے لیے صرف شارٹ لسٹ کیے گئے امیدواروں کو مدعو کیا جائے گا۔
  • انٹرویو/انتخاب کے عمل کے لیے کوئی TA/DA قابل قبول نہیں ہوگا۔
  • ہاتھ سے کوئی درخواست قبول نہیں کی جائے گی۔
پنجاب فوڈ اتھارٹی میں نوکریاں 2022 کا اشتہار

اپلائی کیسے کریں؟

آن لائن درخواست کریں

سرکاری ویب سائٹ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button