Latest Jobs 2022

Port Qasim Jobs 2022 Latest Advertisement

پورٹ قاسم کراچی، سندھ، پاکستان کے جنوبی حصے میں ایک چھوٹا شہر اور گہرے سمندر کی بندرگاہ ہے۔ پورٹ قاسم پاکستان کی سب سے پرانی آپریٹنگ بندرگاہ اور سب سے بڑا کنٹینر ٹرمینل ہے۔ یہ دنیا کی سب سے بڑی بندرگاہوں میں سے ایک ہے۔ بندرگاہ میں ایک جہاز سازی کا یارڈ اور کراچی شپ یارڈ اینڈ انجینئرنگ ورکس (KSEW) کے زیر انتظام ایک ڈرائی ڈاک بھی ہے۔ پورٹ قاسم، کراچی، پاکستان میں ایک گہرے سمندر کی بندرگاہ، جنوبی ایشیا کی مصروف ترین بندرگاہوں میں سے ایک ہے۔ یہ پاکستان کی دوسری اور دنیا کی آٹھویں بڑی بندرگاہ ہے۔ اس بندرگاہ کا نام کمانڈر پورٹ قاسم جابز کے نام پر رکھا گیا تھا جنہوں نے 1965 کی پاک بھارت جنگ کے دوران پاک بحریہ کی قیادت کی تھی۔

پورٹ قاسم حیدرآباد پاکستان کی دوسری بڑی بندرگاہ ہے اور ملک کی اہم ترین بندرگاہوں میں سے ایک ہے۔ یہ بندرگاہ 1962 میں تعمیر کی گئی تھی اور یہ کنٹینرز کو سنبھالنے والی پاکستان کی پہلی بندرگاہ تھی۔ بندرگاہ کو مال برداری کے ساتھ ساتھ مسافر بردار جہازوں کی خدمت کے لیے بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ بندرگاہ کو اپنی بہترین کارکردگی کے لیے کئی ایوارڈز ملے ہیں۔ پورٹ قاسم کو کراچی کی لائف لائن کہا جاتا ہے۔ براہ کرم، پورٹ قاسم حیدرآباد، پاکستان کے بارے میں کچھ دلچسپ حقائق جاننے کے لیے پڑھتے رہیں۔

پورٹ قاسم ایک چھوٹا ماہی گیری گاؤں ہے، جو ملک کے وسط میں، کراچی، صوبہ سندھ کے قریب واقع ہے۔ یہ ایک ایسا قصبہ ہے جو ملک کے مختلف حصوں سے نقل مکانی کرنے والے لوگوں نے بنایا ہے۔ یہ قصبہ زیادہ تر مسلمان ہے لیکن اس میں ایک مضبوط عیسائی اقلیت بھی ہے۔ اس قصبے کی معیشت ماہی گیری اور چھوٹے پیمانے کی صنعتوں پر مبنی ہے جو مقامی کمیونٹی نے قائم کی ہیں۔

پورٹ قاسم پاکستان کی سب سے بڑی اور مصروف ترین بندرگاہوں میں سے ایک ہے۔ یہ پاکستان کے ساحلی پٹی پر کراچی شہر کے قریب واقع ہے۔ 1966 میں اپنے قیام کے بعد سے، پورٹ قاسم پاکستان کی صنعتی ترقی کا ایک اہم عنصر رہا ہے اور قومی معیشت کا ایک لازمی حصہ ہے۔ پورٹ قاسم جابس اتھارٹی (PQA) پاکستان کی سب سے بڑی بندرگاہوں میں سے ایک ہے۔

پورٹ قاسم پاکستان کی پہلی اور واحد کثیر المقاصد بندرگاہ ہے جو کراچی شہر کی ساحلی پٹی پر واقع ہے۔ یہ 1985 میں قائم کیا گیا تھا اور پاکستان کی وفاقی حکومت کی ملکیت ہے۔ بندرگاہ انٹرنیشنل ایسوسی ایشن آف پورٹس اینڈ ہاربرز (IAPH) کا رکن ہے۔ کنٹینر ٹرمینل 1989 میں شامل کیا گیا تھا اور اس کی سالانہ گنجائش 1.8 ملین TEUs سے زیادہ ہے۔

پورٹ قاسم کراچی، سندھ، پاکستان میں ایک بین الاقوامی طور پر اہم بندرگاہ ہے جو دریائے حب کے جنوبی کنارے پر واقع ہے۔ یہ بندرگاہ کراچی بندرگاہ کے ذریعے پاکستان کے لیے ایک بڑے گیٹ وے کے طور پر کام کرتی ہے۔ دریائے سندھ کے منہ پر بحیرہ عرب پر اپنے اسٹریٹجک مقام کے ساتھ، یہ جنوبی ایشیا کی سب سے بڑی اور مصروف ترین بندرگاہ ہے۔

پورٹ قاسم اتھارٹی کی نوکریوں اور آسامیوں کا اعلان اس صفحہ پر باقاعدگی سے کیا جاتا ہے۔ پورٹ قاسم اتھارٹی میں ملازمتوں کے بارے میں تازہ ترین معلومات یہاں سے حاصل کی جا سکتی ہیں۔

آسامیاں/ آسامیاں

  • مینیجر
  • ڈپٹی آفیسر
  • ایگزیکٹو انجینئر
  • ڈپٹی مینیجر
  • اسسٹنٹ منیجر

اہلیت کی شرائط

  • کسی بھی حوالے سے مکمل یا مقررہ تاریخ کے بعد موصول ہونے والی درخواستوں پر غور نہیں کیا جائے گا۔
  • امیدواروں کو انٹرویو کے وقت تمام اصل دستاویزات پیش کرنے کی ضرورت ہوگی پورٹ قاسم کو کسی بھی وقت بھرتی کے پورے عمل کو روکنے اور منسوخ کرنے کا حق حاصل ہے۔
    بغیر کوئی وجہ بتائے اسٹیج۔
  • صرف شارٹ لسٹ شدہ امیدواروں کو انٹرویو کے انتخاب کے عمل میں مدعو کیا جائے گا۔
  • انٹرویو/انتخاب کے عمل کے لیے کوئی TA/DA قابل قبول نہیں ہوگا۔
پورٹ قاسم نوکریاں 2022 تازہ ترین اشتہار
پورٹ قاسم نوکریاں 2022 تازہ ترین اشتہار

اپلائی کیسے کریں؟

آن لائن درخواست کریں.

سرکاری ویب سائٹ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button