Latest Jobs 2022

Federal Board Of Revenue Islamabad FBR Jobs 2022

فیڈرل بورڈ آف ریونیو اسلام آباد ایف بی آر جابز 2022: اس اعلان کے مطابق، آج اسلام آباد میں فیڈرل بورڈ آف ریونیو نے اعلان کیا کہ پاکستانیوں کے لیے نئے مواقع ہیں۔ آپ ڈیلی ایکسپریس میں مزید معلومات حاصل کر سکتے ہیں۔ دی فیڈرل بورڈ آف ریونیو (ایف بی آر) -ریونیو ڈویژن ڈائریکٹوریٹ جنرل آف کسٹمز، فارن ٹریڈ، اور نارکوٹکس میں عملے کے مختلف عہدوں کے لیے اہل، پرجوش افراد سے درخواستیں طلب کر رہا ہے۔

پاکستان میں رہنے والا کوئی بھی شخص جو دلچسپی رکھتا ہے وہ ان سرکاری ملازمتوں کے لیے درخواست دے سکتا ہے۔ یہ آسامیاں وفاقی محکموں میں ہیں جن کا صدر دفتر پشاور، کوئٹہ، کراچی، لاہور اور اسلام آباد میں ہے۔ مرد/خواتین امیدوار جو وفاقی حکومت کی ان ملازمتوں کے لیے تقاضوں پر پورا اترتے ہیں، کی خدمات حاصل کی جائیں گی، اور وفاقی حکومت کے قوانین کے مطابق اقلیتی/معذور کوٹہ محفوظ رکھا جائے گا۔

فیڈرل بورڈ آف ریونیو اسلام آباد ایف بی آر نوکریاں 2022

پوسٹ کیا گیا: 5 جون 2022
ملازمت کا مقام: آزاد جموں و کشمیر، گلگت بلتستان، پاکستان
تعلیم کی ضرورت: انٹرمیڈیٹ، پرائمری
آخری تاریخ: 20 جون 2022
کل آسامیاں: 72
شعبہ: فیڈرل بورڈ آف ریونیو – ایف بی آر
ملازمت کا پتہ: ڈائریکٹر ایچ آر، ڈائریکٹوریٹ جنرل آف ڈی این ایف بی پیز، فیڈرل بورڈ آف ریونیو، اسلام آباد

ایف بی آر میں سٹینو ٹائپسٹ اور نائب کے عہدوں پر نوکریاں کھل رہی ہیں۔ دستیاب عہدوں کی کل تعداد: 72۔ اہل درخواست دہندگان کی حوصلہ افزائی کی جاتی ہے کہ وہ آخری تاریخ سے پہلے اپنی درخواستیں بھیجیں۔ جو لوگ ان عہدوں پر کام کرنا چاہتے ہیں ان کے لیے کم از کم سٹینو ٹائپسٹ کے لیے انٹرمیڈیٹ ریٹنگ اور نائب قاصد کے لیے پرائمری ریٹنگ کا اہل ہونا چاہیے۔

درخواست دہندگان کی عمر کم از کم 18 سال اور 30 ​​سال سے زیادہ نہیں ہونی چاہیے۔ اس میں 5 سال کی عام عمر میں ریلیف شامل ہے۔ Steno-typists کی نوکریوں میں دلچسپی رکھنے والے ممکنہ درخواست دہندگان کے پاس کم از کم 80 wpm شارٹ ہینڈ اور 40 الفاظ فی منٹ ٹائپنگ کی رفتار، اور مطلوبہ قابلیت ہونی چاہیے۔ بدھ مت ذات، سابق فاٹا/پاٹا کے تسلیم شدہ قبائل، اینگلو کش اور گلاگ سے تعلق رکھنے والے امیدواروں کو عمر کی بالائی حد میں مزید 3 سال کی چھوٹ دی جائے گی۔

کمپنی کا تعارف:

فیڈرل بورڈ آف ریونیو (ایف بی آر) پاکستان کا ایک ریونیو ایڈمنسٹریشن ادارہ ہے، جو ٹیکسوں اور ان سے متعلق جرائم، منی لانڈرنگ، کالا دھن، اور دیگر غیر قانونی رقم جمع کرنے کے بارے میں انکوائری کرتا ہے جو کہ پاکستانی حکومت کے ایکٹ کے قوانین اور ضوابط کے خلاف ہیں۔ . سب سے پہلے، ایف بی آر کی بنیاد 01 اپریل 1924 کو سنٹرل بورڈ ریونیو ایکٹ 1924 کے نفاذ کے ذریعے رکھی گئی۔

ایف بی آر میں اگلی بڑی اصلاحات 1944 میں آئی جب مکمل ڈویژن ریونیو قائم کیا گیا۔ فریڈم آف پریس ریفارم (ایف بی آر) کا مقصد جدید ریونیو سسٹم کو اپ گریڈ کرنا ہے جو سروس کے معیار کو بہتر بنانے کے مواقع فراہم کرتا ہے۔ یہ کوشش قانون کی بالادستی اور نظام کی حمایت میں تشہیر پیدا کرے گی۔

FBR تمام افراد اور کاروباری اداروں سے ٹیکس جمع کرنے کے ساتھ ساتھ حکومت پاکستان کی جانب سے ٹیکس قوانین کے انتظام اور نفاذ کا ذمہ دار ہے۔ ایف بی آر جو بڑے ٹیکس جمع کرتا ہے (گھریلو ٹیکس، انکم ٹیکس، سیلز ٹیکس، اور فیڈرل ایکسائز ڈیوٹی) ریونیو کا تقریباً 90 فیصد بنتا ہے، اور یہ چاروں ایک دوسرے سے جڑے ہوئے ہیں۔

مثال کے طور پر، ایک ٹینر جس کو مشق کرنے کا وقت ملا ہو۔ ٹیکس ڈالرز کے ذمہ دارانہ استعمال میں سہولت فراہم کرنے کے علاوہ، ایف بی آر کا عزم ٹیکس دہندگان کو مدد فراہم کرنا، ایک مطمئن افرادی قوت پیدا کرنا، اور ٹیکس وصولی کے جدید اور ترقی پسند طریقوں کی حوصلہ افزائی کرنا ہے۔

آن لائن اپلائی کیسے کریں؟

  1. ایف بی آر نیشنل جاب پورٹل کے ذریعے درخواستوں کا خیر مقدم کرتا ہے۔ www.njp.gov.pk
  2. سٹینوگرافر کے عہدوں کے لیے درخواست دینے والوں کے لیے اسکل ٹیسٹ کی ضرورت ہوگی۔
  3. چونکہ ایف بی آر جمع کرائی گئی معلومات کی درستگی کی تصدیق نہیں کرتا، اس لیے وہ آپ سے یہ بھی چیک کرے گا کہ معلومات درست ہیں۔
  4. یہ فارم NJP کی ویب سائٹ پر دستیاب ہے۔ 20 جون 2022۔
فیڈرل بورڈ آف ریونیو اسلام آباد ایف بی آر نوکریاں 2022
فیڈرل بورڈ آف ریونیو اسلام آباد ایف بی آر نوکریاں 2022



پوسٹ کے ملاحظات:
0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button